دیدنی های چادگان اصفهان چیست ؟

مقلالات بهشت های ایران را به صورت رایگان در سایت تورجور بخوانید

دیدنی های چادگان

در مرکزیت شهرستان چادگان و اطرافش، دیدنی های بسیاری وجود دارد که در اینجا شاخص ترین ها را به همراه تصاویر چادگان به نمایش میگذاریم.در بدو ورود به شهرستان، مناظر طبیعی بکر و کوه ها و دشت های وسیع نظرتان را به خود جلب میکند. هر چه جلوتر میروی این مناظر زیبا و زیبا تر میشوند.

حال آن که دیگر مکان های دیدنی نیز وجود دارند که این مناظر در پس زمینه آن ها اثر بی نظیری را خلق کرده است.

 

دهکده فرهنگی تفریحی زاینده رود

از مهم ترین دیدنی های چادگان ، دهکده فرهنگی تفریحی زاینده رود میباشد. در ۲ کیلومتری چادگان، یک دهکده رویایی وجود دارد که به دلیل هم جواری با زاینده رود، به دهکده زاینده رو معروف است. محیط زیست و پوشش گیاهی این دهکده از بهترین های کشور بوده و تحت نظاری همیشگی است.

در این دهکده میتوان اجاره ویلا با قیمت های مناسب را تجربه کرد و در ویلاهای بسیار شیکش اقامت داشت تا نهایت لذت را در آسودگی در این منطقه برد.تفریحات چادگان در این دهکده خلاصه شده است و از تفریحات طبیعی تا شهربازی و رودخانه زیبایش میتوان روزها سپری کرد.

دهکده زاینده رود
دهکده زاینده رود

در کنار طبیعت سبز و رویایی اش، میتوان از تفریحات دیگر همچون سالن های ورزشی، استخر روباز، ورزش های آبی، پیست دوچره سواری و سوار کاری و زمین پینت بال لذت برد.سپری کردن چند روز به همراه عزیزانت در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا خصوصاً در این زمان از سال، بسیار لذت بخش و خاطره ساز خواهد بود.

 

از مقاله بی بی سیدان بهشت گمشده ایران دیدن کنید تا از اینکه چنین بهشتی در نزدیکی شما وجود دارد شگفت زده شوید. 


دریاچه سد زاینده رود

دریاچه سد زاینده رود
دریاچه سد زاینده رود

از دیگر دیدنی های چادگان که بسیار طرفدار دارد دریاجه سد زاینده رود است. منظره بسیار زیبای این سد بسیار دیدین است و گذراندن ساعات خوش به همراه خانواده در جوار دریاچه چشم نوازش، بسیار فکر خوبی است. با رفتن در کنار دریاچه سد زاینده رود، به وسعت این دریاچه و سد زاینده رود پی میبرید که جلوه گاه طبیعت زیبای ایران است.

 

آرامگاه کاوه آهنگر

آرامگاه کاوه آهنگر
آرامگاه کاوه آهنگر

همه ما کاوه آهنگر را میشناسیم. این دلیر مرد که آرامگاهش در دهی به همین نام است. در دهستان مشهد کاوه، در نزدیکی شهرستان چادگان و در توابع فریدن، آرامگاه کاوه آهنگر قرار دارد که نشانه ای از تاریخ و تمدن ایرانی در دل طبیعت وحشی است.

برای مشاهده کامل مقاله دیدنی های چادگان کلیک کنید


از دیگر روستاهای بسیار زیبا و معروف این منطقه میتوان به روستای علیعرب، روستای حجت آباد، روستای اینالوجه و روستای کوگانک اشاره کرد که تمای این روستاها به همراه دیگر دیدنی های چادگان در نزدیکی هم به فاصله چند کیلومتر قرار دارند.میتوانید با یک برنامه ریزی به تمامی این مناطق سر بزنید و از طبیعت های بکرش، نهایت لذت تماشا را ببرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.